Lid worden

Lijkt Scouting je leuk? Meld je dan aan bij Scouting Wellerlooi. Mail naar scoutingwellerlooi@gmail.com om direct aan te melden of voor meer informatie. Het is uiteraard mogelijk om eerst een paar keer zonder verdere verplichtingen mee te draaien.

Bevers

Tel. 06 – 31511662
welpen@scoutingwellerlooi.nl

Wachtlijst

Een aantal speltakken kunnen in bepaalde perioden een wachtlijst hanteren i.v.m. het maximaal aantal kinderen dat mee kan draaien binnen de speltak. Als je niet direct terecht kunt bij een speltak laat je dan op de wachtlijst zetten. Laat je vooral niet afschrikken door de wachtlijst: inschrijven doe je voor het nieuwe seizoen van start gaat, welke altijd in september begint. Je krijgt dan vanzelf bericht of er plek is. Neem voor vragen contact op met het bestuur van Scouting Wellerlooi via scoutingwellerlooi@gmail.com.