Speltakken

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Lijkt Scouting je ook leuk? Afhankelijk van de leeftijd spelen de kinderen bij Scouting Wellerlooi het Scoutingspel in een eigen speltak/leeftijdsgroep. Hiervoor maken we gebruik van de groepsindeling zoals die ook op school geldt:

(indeling geldt per september 2022)

Bevers

Jongens en meisjes
Groep 3 t/m 4
Zaterdags van 10.00 – 12.00 uur
(even weken)

Kabouters

Meisjes
Groep 5 t/m 8
Dinsdags van 18.30 – 20.00 uur

Welpen

Jongens
Groep 5 t/m 8
Vrijdags van 19.00 – 21.00 uur

Bijeenkomsten

Alle speltakken hebben hun bijeenkomst in ons clublokaal dat zich bevindt in het gemeenschapshuis ’t Luukske. Elke speltak heeft zijn eigen dag en tijd.

Jaarcontributie

De jaarcontributie bedraagt €110 (welpen en kabouters) en €85 (bevers) en innen we via automatisme-incasso in twee termijnen. Elke speltak gaat op zomerkamp waarvoor we een aparte bijdrage vragen.

Interesse?

Mocht je interesse hebben neem dan gerust contact op. Het is mogelijk om eerst een paar keer zonder verdere verplichtingen mee te draaien.